بازیکنان شالکه در پایان فصل جدا Ù…ÛŒ شوند

بازیکنان شالکه در پایان فصل جدا می شوند




 

 


بازیکنان شالکه در پایان فصل جدا می شوند


تاریخ : پنج شنبه ،
4 فروردین 1390

کريمي، هائو، کريستياس و آولار چهار بازيکني هستند که در پايان فصل قراردادشان با شالکه به اتمام مي رسد و با توجه به اظهارات رانگنيک باشگاه قرارداد آنها را تمديد نخواهد کرد.


به نوشته روزنامه بیلد رالف رانگنیک سرمربی جدید شالکه که به تازگی کار خود را با این تیم آغاز کرده در صبحتهایی اعلام کرده قرارداد تعدادی از بازیکنانش را در پایان فصل فسخ خواهد کرد. او می گوید :" تعداد بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار زیاد است و به همین دلیل نمی توانم جلسات تمرینی حرفه ای و با کیفیتی داشته باشم."

شالکه هم اکنون در ترکیب تیم اصلی خود 32 بازیکن در اختیار دارد و رانگنیک معتقد است با این تعداد بازیکن نمی توان تمرین با کیفیتی برگزار کرد. رانگنیک اکنون تاوان سیاست های ماگات را در خرید بازیکن می دهد و قصد دارد در پایان فصل 11 بازیکن تیمش را از این ترکیب خارج کند.

کریمی، هائو، کریستیاس و آولار چهار بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با شالکه به اتمام می رسد و با توجه به اظهارات رانگنیک باشگاه قرارداد آنها را تمدید نخواهد کرد.


گفتنی است با این کار رقمی در حدود 7 میلیون یورو به عنوان دستمزد بازیکنانی که ماگات آنها را به خدمت گرفته بود اما به ندرت از آنها استفاده می کرد، صرفه جویی خواهد شد.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل